Τουρισμός & Google
the budget hotel in athens
The folowing article is writen by Nestorion Hotel after attending the google seminar. Explore Athens via Palaio Faliro accommodated at Nestorion Hotel. Book online here: https://nestorionhotel.reserve-online.net/?lang=el
Grow Greek Tourism On-line είναι το ζητούμενο, ο στόχος δηλαδή όπου συναντάται το ενδιαφέρον δύο (2) μεγάλων κύκλων επιχειρηματικών συμφερόντων. Ο ένας της Ελλάδας με τις επιχειρήσεις της και ο άλλος του Google! Ανάπτυξη λοιπόν μέσω του διαδικτύου! Πως; Αυτό είναι το ερώτημα και αυτό θέλησαν να εξηγήσουν οι υπεύθυνοι του marketing google Ελλάδος στο σεμινάριο που πραγματοποίησαν στην Αθήνα την 29.04.2015 σε μεγάλο συνεδριακό χώρο. Πλήθος ξενοδόχων και στελεχών τίμησαν την πρόσκληση και πήραν το μήνυμα: Αξιοποιείστε τα δυναμικά εργαλεία του google και προωθήστε την επιχείρησή σας. Στην προσπάθειά σας αυτή θα έχετε αρωγό την ειδική ομάδα του Google Adwards στο τηλέφωνο 0080044142656! Οι υπεύθυνοι υπογρέμμισαν ότι το #growGreekTourism περνάει μέσα από την ολοκληρωμένη προβολή της κάθε επιχείρησης από το google my business (google+) όπου με το χτίσιμο του κατάλληλου περιεχομένου και προώθησης η επιχείρηση θα αναδειχθεί στη googloσφαιρα και με εκπαίδευση, υποστήριξη, χρήση googloεργαλείων, καθοδήγηση και βοήθεια θα φθάσει εύκολα στο καταναλωτικό κοινό για ενημέρωση και εμπειρία.
Ο Διονύσης, στέλεχος του google, με πολύ απλά λόγια και γραφήματα παρουσίασε τις τάσεις της τουριστικής αγοράς και τις δυνατότητες που δίνονται στις επιχειρήσεις μέσα από την αύξηση της ζήτησης να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας (ναι καλά ακούσαμε το νούμερο 100.000)! Καθώς επίσης πως είναι είναι δυνατόν να βελτιωθεί η διαδικτυακή παρουσία της κάθε επιχείρησης και ιδιαίτερα των μικρών. Την σημασία των χαρτών της google τόνισε άλλο στέλεχος και πώς να αξιοποιούνται από τις επιχειρήσεις (street view). Επίσης έγινε λόγος για τις τάσεις που επικρατούν στην τουριστική αγορά, τον τζίρο (1.328 τρις) που επιτεύχθει την τελευταία χρονιά, την προέλευση των ταξιδιωτών, τις προτιμήσεις των και την μόδα του private accommodation!Τρείς (3) είναι οι βασικές διεργασίες που διατελούνται εσωτερικά στους καταναλωτές σε σχέση με την επιθυμία να δραπετεύσουν από την καθημερινότητα. Το inspiration, το search και το experience. Και στις τρείς διαδικασίες (διεργασίες) αυτές είναι δυνατόν να παρέμβει με διάφορους τρόπους ο καταναλωτής (εν δυνάμει ταξιδευτής).. Ποσοστά στατιστικά μέσω τεχνολογιών προκύπτουν για να δούμε τα location και τα destination, το chearching (44%), το planning (30%), το booking (20%) , to experiencing (11%) και το sharing (23%).
Οι αναζητήσεις για την Ελλάδα είναι αυξητικές, καθώς και τα things to do on the spot. To 1/3 των αναζητήσεων πραγματοποιείται από κινητές συσκευές για accommodation 52% για tourist attractions 22% για airtickets κλπ. Ο αναζητητής σε κάθε χώρα ψάχνει διαφορετικά προϊόντα. Κορυφαίες αναζητήσεις για την Ελλάδα πραγματοποιούνται από την Ελλάδα φυσικά, την Γερμανία, την Ιταλία, την Γαλλία, την Ολλάνδία και άλλες χώρες κυρίως για πακέτα διακοπών, travel opportunities, destination activities, what to do, car rentals, walking tours, new products like cycliing, yoga, diving, sightseeing etc. Η προσπάθεια της επιχείρησης να προωθηθεί πρέπει να είναι ολόπλευρη με έμφαση στην επικοινωνία με τους χρήστες, την σωστή παρουσίαση στο διαδίκτυο, τις φωτογραφίες, και την παρουσία σε mobile εφαρμογές από τις οποίες όλο και συχνότερα γίνονται αγορές.Ο ιστότοπος business ή mobile δεν πρέπει να είναι περίπλοκος, να είναι φιλικός και με ωραίο διπλωματικό τρόπο να ζητάμε e-mail ή άλλα στοιχεία.. Μεγάλη σημασία παίζει η εξατομικευμένη προώθηση σε ιδιαίτερες ομάδες καταναλωτών ανάλογα με ηλικία, επάγγελμα κλπ και γιαυτό βέβαια μπορεί να αξιοποιηθούν ειδικά εργαλεία τoυ google call extention κλπ. Καταλήγοντας τονίστηκε ότι to google my business είναι το κατάλληλο εργαλείο για την ανάπτυξη μικρών τουριστικών επιχειρήσεων και αξίζει το κόπο να το υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις γιατί βγαίνει σε στα search παράλληλα με τον ιστότοπο με φωτογραφία και συνοπτικά εμπορικά στοιχεία της επιχείρησης.
Στην εκδήλωση υπήρξαν και άλλες ομιλίες, παρεμβάσεις και πλούσιος διάλογος και ερωτήσεις από το κοινό. Μετά το πέρας των παρουσιάσεων ακολούθησε πλούσιο κοκτέιλ.
Επιπλέον, σας υπενθυμίζουμε πως μπορείτε να επισκεφτείτε στην ιστοσελίδα μας g.co/GrowGreekTourism για να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μέσω του διαδικτύου ή να επωφεληθείτε από τη δωρεάν υποστήριξη της Google καλώντας στα 00800 4414 2656, 211 1809 412.
https://events.withgoogle.com/ggto/khresimo-uliko/